Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Mango gespot !

Ik hoor regelmatig van collega’s en vrienden dat ze ergens een velomobiel hebben zien rijden, en vraag mij al een tijdje af waarom dat mij nooit overkomt. Een paar weken geleden was mijn vriendin bij de onderzoeksdagen van de Stichting MS Research in Amsterdam. In de trein onderweg naar huis raakte ze aan de praat met een man die in Kamerik woont. Hij vertelde haar dat hij een Limit heeft. Toen ik destijds mijn Limit in Dronten ging afhalen vertelde de oude Tempelman mij dat ze er één hadden verkocht aan iemand die in de buurt van Woerden woont, maar de kans dat je elkaar een keer tegenkomt is natuurlijk klein.

Deze week ben ik dan eindelijk een andere velomobiel tegengekomen. Op dinsdag en donderdagochtend om ongeveer 7:15 zag ik op het fietspad tussen Woerden en Harmelen een gele Mango rijden (weet iemand misschien wie dit is?). Hij reed te ver voor me uit; ik heb hem niet in kunnen halen, maar het was leuk om te zien dat ik niet de enige bent die in een “gele banaan” rondrijd. Ik rij dit traject elke dag, dus ik zal hem ongetwijfeld vaker zien. Een Mango en een Versatile achter elkaar op het fietspad: dat zal vast een indrukwekkend gezicht zijn.

Geef een reactie

