Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Fietstocht afgebroken

Vandaag was ik van plan om naar Krimpen a/d IJssel te fietsen, ik had hiervoor een snelle route uitgezocht langs Montfoort, Lopik, Schoonhoven en Bergambacht. Ik ben om twaalf uur van huis vertrokken, maar ben helaas niet verder gekomen als Bergambacht omdat ik last kreeg van een zeurende rechterknie. Gisteren heb ik geholpen met een verhuizing waarbij ik geregeld met verhuisdozen e.d. trappen op en af heb gelopen, ik denk dat ik hierbij mijn knie teveel belast heb. Het leek mij beter om rustig terug te fietsen en mijn knie de rest van vandaag en morgen wat rust te gunnen. Krimpen a/d IJssel niet gehaald, maar toch nog 60 km gefietst vandaag.

Geef een reactie

