Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Fysiotherapeut

Nadat ik het afgelopen weekend het grootste gedeelte van de tijd met een boek op het terras in de achtertuin had doorgebracht leek het maandag beter te gaan met mijn knie. Ik ben evengoed dezelfde dag naar de fysiotherapeut geweest om wat advies in te winnen. Deze heeft aan mijn benen getrokken, geduwd en gedraaid en kwam tot de conclusie dat de knieband aan de buitenzijde van mijn knie overbelast is geweest. Hij heeft vervolgens de knieband gemasseerd om de doorbloeding te stimuleren met als gevolg dat ik de afgelopen twee dagen nauwelijks meer kon lopen van de pijn (“het kan zijn dat je hier de komende dagen een beetje last van hebt” zei hij nog tegen me toen ik wegging). Maar sedert vandaag kan ik weer goed lopen. Nog “even” geduld en dan kan ik weer voorzichtig gaan fietsen……..

Loop ik vannochtend naar de bus, komt Iddo voorbijrijden in zijn Mango….

1 reactie

  1. Vervelend…. beterschap met je knie

Geef een reactie

