Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Mango en C-Alleweder

Ook deze week ben ik zonder problemen elke dag naar mijn werk gefietst met de Versatile. Ik heb het fietsen met de velomobiel wel gemist, het is heerlijk om weer lekker onderuit in mijn stoeltje met behoorlijke snelheid te kunnen fietsen. Ik word weer nagekeken en regelmatig uitgelachen als ik voorbijkom; het voelt allemaal vertrouwd aan.

Vandaag waren mijn vriendin en ik op de fiets onderweg naar het centrum van Woerden. Bij het passeren van de Fietsvakantiewinkel zag ik twee velomobielen (een Mango en een C-Alleweder) staan en we zijn gestopt om een praatje te maken met de eigenaren, een echtpaar uit Amsterdam. Zij waren naar Woerden gereden omdat de Fietsvakantiewinkel wordt opgeheven. Hij wilde daar een exemplaar van een boek waar hij een artikel in had geschreven bemachtigen voordat deze niet meer te krijgen was. De Mango had hij pas gekocht, de C-Alleweder waar zijn vrouw mee reed hadden ze al acht jaar. We hebben nog even gepraat over velomobielen, daarna hebben we ze een prettige terugreis naar Amsterdam gewenst en zijn we weer verder gegaan.

Geef een reactie

