Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Versatile gerepareerd

Ik ben zojuist gebeld door Johan Vrielink van Flevobike; de Versatile is gerepareerd en kan afgehaald worden. Volgens Johan was er speling op de draaikrans waardoor er vuil in de achterbrug is gekomen. Hierdoor is slijtage opgetreden en is alles op een gegeven moment vastgelopen. De draaikrans en een aantal onderdelen zijn vervangen en alles zou nu beter afgedicht zijn. Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat ik me hierbij voor moet stellen, maar bij het afhalen kunnen ze me dat ongetwijfeld uitleggen.

Helaas kom ik er dit weekend niet aan toe om de Versatile op te halen. Volgende week zaterdag brengt mijn vriendin mij naar Dronten naar Tempelman (daar staat de Versatile geparkeerd) en dan fiets ik met de Versatile terug naar Woerden.

Geef een reactie

