Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Nieuw record/lekke band

Vandaag ben ik via Schoonhoven naar Krimpen a/d IJssel gefietst. Het zag er vanochtend toen ik opstond erg nat uit, maar volgens de Actuele Buienradar zou het na 10 uur droog worden en pas later in de middag weer gaan regenen. En inderdaad, er stond weliswaar een harde wind maar de zon brak regelmatig door. Op de terugweg tussen Schoonhoven en Lopik heb ik een tijdje geleden bij vergelijkbare weersomstandigheden 51 km/uur gehaald, vandaag heb ik op deze gladde asfaltweg 53 km/uur gereden. Tussen Linschoten en Woerden ging de snelheid er een beetje uit. In eerste instantie dacht ik dat mijn energie op was, maar eenmaal thuis aangekomen bleek de linkervoorband bijna leeg te zijn. Dit is de derde lekke band in de afgelopen 8 weken. Ik heb vandaag geen zin meer om de band te plakken, een mooi klusje voor morgenmiddag. 87km gefietst.

Geef een reactie

