Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Nesciobrug

Nescio1 Nescio2

Vandaag ben ik langs het Amsterdam-Rijnkanaal naar Amsterdam IJburg gefietst. Lekker zonnig weer en een stevige wind. Op de Nesciobrug ben ik even gestopt om een paar foto’s te maken.

 

Onderweg terug naar Woerden naderde ik een grote groep scholieren van de lagere school. Na veel claxoneren gingen ze dan één voor één voor mij opzij. Natuurlijk ging het passeren gepaard met de gebruikelijke kreten: “hé banaantje!”, “gaaf bakkie!”, etc. 90km gefietst.

   

Aan het stoeltje van de Versatile heb ik nog niets gedaan. Ik ben druk bezig geweest met het kopen van een andere boot en heb inmiddels ook een kleine boottrailer gekocht waar de Versatile ook op past, dus als ik een keer met de Versatile naar Tempelman wil voor onderhoud dan kan ik de Versartile met de trailer vervoeren.

2 reacties

  1. hej kerel:P

    ik ben vandaag nog lang deze brg gekomen met m’n sunrdier lol, ben echter rechtdoor gegan langs het water richting muiden enzo, leuke stuk om te rijden!

    ga je nog naar de herfttreffen?

    gr marcel,

  2. boe! ik ben vandaag even met de sunrider van die brug afgescheurd!:P had ik even zin aan:D

Geef een reactie

