Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Even een stapje terug

Omdat ik voor een groot deel van de maanden februari en maart op vakantie ben geweest heb ik in die periode niet zoveel kilometers gemaakt. De maanden april en mei heb ik echter netjes afgesloten met resp. 956km en 946km.

xc2

Ik heb een weer een Schwalbe Marathon band vervangen. Deze band (rechts voor) is precies 9.957km meegegaan en dat is een stuk beter als de andere twee die ik al na 5.500km heb moeten vervangen. De band is overigens aardig versleten, maar is nog niet helemaal op. Ik heb deze nu als reserveband in de Versatile liggen.

xc2

Ik heb sedert vorige week last van mijn linkerknie. Bij het strekken heb ik geregeld last van lichte steken aan de bovenzijde van de knie. Ik denk dat ik een keer een beetje teveel kracht heb gezet tijdens het klimmen of tijdens het inhalen van een racefiets of brommer. Ik fiets nog wel, maar veel minder kilometers en even niet met de Versatile. Deze blijft voorlopig in de schuur. Het gaat om een lichte overbelasting en als ik mijn knie een paar weken rust geef zou het weer goed moeten komen.

Geef een reactie

