Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Weer helemaal terug

Na eenxc2 maand niet fietsen met de Versatile en rustig fietsen met de gewone fiets is mijn knie weer helemaal hersteld. Afgelopen zondag heb ik 30km gefietst om de knie te testen en sedert afgelopen maandag fiets ik weer zonder problemen heen en weer naar mijn werk.

xc2

xc2 xc2 xc2

Vanochtend reed er op het fietspad langs de Steinhagenseweg in Woerden een Quest achter mij. Deze sloeg af richting de Sluis Groep in Woerden. Deze Quest is al eerder gesignaleerd door collegaxefxbfxbds op mijn werk, maar ik ken de eigenaar niet.

Geef een reactie

