Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Nieuwe verbinding maken

Ik heb met Gerrit (Ligfietsshop) en met Andre (Flevobike) contact gehad over de problemen met het bevestigen van de stang. De stang bij de nieuwe versie van de Versatile zit met een hoek met kogelkop vast. Hier zou ik mijn Versatile ook eventueel mee uit kunnen rusten (mits het gat dat inmiddels onstaan is niet te groot is hiervoor). Maar ik heb ook begrepen dat het kunststof waar de stang in bevestigd zit niet mee hoeft te bewegen; hier zorgt het rubber dat om de stang zit namelijk voor. Dat maakt het repareren voor mij een stuk makkelijker en ik heb besloten om morgen eerst te proberen of ik met behulp van een aluminium strip een nieuwe verbinding kan maken.

Geef een reactie

