Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Sporing controleren?

Ik had het gevoel dat de Versatile sedert het omvallen twee weken geleden niet meer vooruit te branden was. Tijdens een fietstocht vorige week samen Hans en zijn Quest kon ik maar moeizaam snelheid houden. Natuurlijk is de Quest sneller als de Versatile, maar ik kon Hans amper bijhouden. Toen ik vandaag mijn banden bekeek zagen deze er ineens heel anders uit als een week geleden; ze zijn behoorlijk versleten en ik heb sterk het gevoel dat er iets mis met is de sporing.

 

Nu moet ik dus iets verzinnen hoe ik de sporing kan controleren. Suggesties zijn altijd welkom. Ik zal in ieder geval morgen even met Gerrit van de Ligfietsshop contact opnemen; misschien dat hij een tip heeft. Onderstaande foto’s spreken voor zich; de banden zijn net 2000km oud en zagen er vorige week nog goed uit.

 

 

 

 

 

 

 

 

3 reacties

  1. Hans

    Waarschijnlijk heeft de ophanging toch een klap gekregen bij het omvallen? Ben benieuwd wat Gerrit er van vindt.

  2. Peter

    Vandaag met Gerrit gebeld. Waarschijnlijk een kromme stuurstang. We gaan het zien, maar straks gaat die Versatile natuurlijk als een speer en rij ik die Quest er wel uit….

  3. Hans

    Die uitdaging neem ik aan, we spreken binnenkort weer af!

Geef een reactie

