Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Kilometers en remlicht

Deze maand heb ik weer netjes afgesloten met 1014km op de teller. Ik lig inmiddels voor op het schema van vorig jaar, dus het ziet ernaar uit dat ik dit jaar meer kilometers zal maken als vorig jaar.

 

Ik ben druk bezig geweest met het maken van een schakelaar voor het remlicht dat ik wil installeren. Ik had, achteraf gezien, een verkeerd lampje besteld. Deze was te lang en kan niet worden gexefnstalleerd, maar ik heb inmiddels een andere besteld. Wel heb ik een plaatje gemaakt die ik aan de zijkant van de linker joystick kan bevestigen. Op dit plaatje heb ik een microschakelaar gemaakt en als ik in de remhendel knijp maakt de schakelaar contact. Zodra de lamp binnen is maak ik het geheel af en zal ik een aantal foto s posten.

Geef een reactie

