Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Wijziging Woon-werk

Ik woon nu op ca. 5km afstand van mijn werk (Woerden-Harmelen) . ’s Ochtends fiets ik vrijwel direct naar mijn werk en ’s middags fiets ik een rondje door de polder voorat ik naar huis ga. Zo fiets ik door de week elke dag 36km. Maar het bedrijf waar ik werk gaat volgende week verhuizen naar Maarssen en dan wordt mijn woon-werk afstand 20km. De afstand die ik dagelijks fiets wordt dus 40km; een mooie afstand om met een velomobiel af te leggen.

De route die ik heb uitgekozen (via Kockengen) is een snelle route, loopt door de polder en kent weinig kruisingen. Wel moet ik bij Breukelen de brug over het Amsterdam-Rijnkanaal oversteken en het fietspad is hier erg smal. Dit zal wel iets vertraging opleveren.

Geef een reactie

