Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Aankoop Quest?

Afgelopen zaterdag zag ik bij De Ligfietsshop een rode Quest staan. Deze zag er goed uit en bij navraag bleek dit een Quest te zijn van Ymte Sijbrandij. Ik overweeg al een tijdje om een Quest aan te schaffen voor gebruik in het weekend. Voor mijn woon-/werk verkeer wil ik geen Quest omdat ik in de Versatile lekkerder zit. Ook de makkelijke instap en de (relatief) kortere draaicirkel weerhouden mij ervan om hiervoor over te stappen naar een Quest.

Maar als het op snelheid aankomt is een Quest natuurlijk ideaal. De snelheid heb ik voor mijn woon/werk verkeer niet nodig, maar het lijkt me heerlijk om een snelle velomobiel ernaast te hebben voor fietstochten in het weekend. Daarnaast heb ik voldoende ruimte om een Quest te stallen.

Na het nodige denkwerk heb ik besloten om Ymte te benaderen met de vraag of ik de Quest kan overnemen. Dat  bleek geen probleem; komende zaterdag ga ik proefrijden en als de Quest bevalt koop ik deze. Wordt vervolgd……

2 reacties

  1. Marcus

    Wat een luxe positie, een Quest voor ‘erbij’ 😉
    Ben benieuwd, veel plezier alvast.

    • Dag Marcus,

      Is inderdaad wel een luxe positie, maar je leeft maar 1x en gezien het feit dat ik het mij kan permiteren kan ik het niet laten om dit door te zetten. Ik ben zelf erg benieuwd hoe de proefrit a.s. Zaterdag bevalt.

      Groet,
      Peter

Geef een reactie

