Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Nieuw knipperlicht relais Quest ingebouwd

Ik heb afgelopen week een nieuw knipperlicht relais ingebouwd. Het knipperlicht maakte bij het aanzetten geen geluid, er ging alleen een LED-lampje knipperen.

Ik heb nu een 12-volt relais ingebouwd dat geluid maakt. Dit bevalt goed; ik hoor nu tenminste dat het knipperlicht aanstaat en de kans dat ik nu vergeet om deze uit te zetten is een stuk kleiner als voorheen.

Ik heb inmiddels ook een voltmeter voor de accu binnen. Deze ga ik binnenkort inbouwen.

relais

Geef een reactie

