Velomobiel

Van Versatile 17 en 72 naar Quest 224

Versatile 006 opgehaald

Na een heelijke vakantie van 4 weken in Nieuw Zeeland zijn wij weer terug in Nederland. 

Afgelopen maandagavond hebben mijn vrouw en ik Versatile 006 opgehaald in Rotterdam. Met een trailer door het centrum van Rotterdam rijden was vrij spannend, maar we hebben het er heelhuids afgebracht. Ik heb met Helen (de nieuwe eigenaar uit Engeland) afgesproken dat ik de Versatile naloop en de remmen ombouw. Deze fiets heeft nog het oude remsysteem met een wieltje onderin waarbij je met één hand beide remmen bedient.

Versatile 006, die inmiddels de bijnaam Penelope the Purple Peril  heeft gekregen, verkeert in een zeer goede conditie. De vorige eigenaar had al aangegeven dat er weinig mee gereden was en dat is goed te zien. Ik hoef er dus verder niets aan te doen. Volgende week breng ik Penelope naar Helen die een tijdje in Duitsland verblijft.

v3

v2

Plaats een reactie